JustaBlog

JustaBlog

A KEZDETEK:

2016. január 10. - Zorrky

Itt ismerkedtem ezzel a lánnyal, ezen az oldalon. Ráírtam egy válasza kapcsán amit egy "Miért nincs egyetlen normális pasi sem ezen az oldalon..." kérdéshez írt. Elkezdtünk beszélgetni, szimpatikusak lettünk egymásnak, leírta, hogy már régóta figyeli a válaszaimat és többnyire tetszik neki ahogy gondolkodom és amiket írok. Nekem is szimpatikusnak tűnt, eldöntöttük, hogy majd egyszer talán találkozhatunk is. Elmondta, hogy neki van jelenleg egy kapcsolata (még a kérdésben írta, hogy itt ismerte meg ezt a barátját is), de nagyon rossz, nem érzi jól magát benne és nem is igazán tekinti igazi kapcsolatnak mert olyan mintha haverok lennének, nincs testiség sem, szex még nem volt közöttük, voltaképp szűz így nincs meg az alap ami egy normális párkapcsolathoz szükséges. 2 hétig 2-3 naponta írtunk egymásnak ilyen hosszabb levelet amire aztán a másik válaszolt. Beszélgettünk kapcsolatokról, tervekről, szexuális dolgokról, vágyakról, szóval mindenről.
Azt is megmondtam neki, hogy én nem keresek most komoly kapcsolatot, inkább futó kalandokat vagy állandó szexkapcsolatot, nem szeretnék lekötöttséget, elfogadta, ismerkedni akart ő is. Úgy volt, hogy szeptember vége felé összefutunk, de anyum elment otthonról 3 napra akkor hétvégén és úgy voltam vele, elhívom magamhoz (mondta, szeret utazni), ez kb 2 nappal azelőtt mondtam neki mint amikor lejött szóval nem hagytam túl sok idő a döntésre. Mondtam, hogy itt is aludhat akár mert elég hosszú az oda-vissza út, de nem feltétlenül együtt, aludhatunk külön szobában. Persze az igazság az, hogy szerettem volna, ha lesz valami :). Azt mondta neki jó úgyis, majd meglátjuk. Ha jól érzi magát akkor marad, ha nem akkor nem. Én nem dolgoztam, ő levelezőn tanult szóval volt időnk bőven.

Nos, le is utazott két nap múlva, pénteken, ez volt szeptember 6.-a, de már csak délután 5-re ért ide. Mondtam, hogy akkor jobb, ha itt alszik mert minimum 3 óra kellett volna a visszaútra is. Picit zavarban voltunk, hiszen akkor láttam őt először életemben. Bementünk a szobámba és az ő laptopján (amit mindig elcipelt hozzám) letöltöttünk egy filmet és elkezdtük nézni, talán a Ponyvaregényt, mindegy. Sokáig feküdtünk egymás mellett, semmi nem történt, beszélgettünk picit aztán megkérdeztem, hogy megmasszírozhatom-e a lábát mert biztosan fáj neki az egész napos huzavona után. Harisnyában volt, azt mondta persze. Szóval megmasszíroztam, megköszönte, mondta fantasztikusan csinálom és sokkal jobban érzi magát, visszafeküdtünk, de akkor már közelebb húzódtam hozzá és ahogy könyököltem ő fogta a jobb kezem, a kezébe vette és megnézte.Én megcsókoltam és egyből egymásnak is estünk. Nem feküdtünk le, de azt kivéve azért elég sok történt, nyugodtan kijelenthetjük, hogy megcsalta velem a barátját. Három napig volt ott nálam, közben írt még 1-2 üzenetet az akkor még meglévő barátjának mert ő nem tudtam, hogy hozzám jön, nem mondta el neki. Ő is ismert engem így nickről mert ugye ő is gyakori felhasználója ennek az oldalnak (gyakorifelhasználó, hahaha... :D).
Miután hazament még arról beszélt, hogy le fog utazni a barátjához és szakít vele végleg. Nem szóltam bele a dologba mert nem tartozott nagyon rám, úgy voltam vele, csinálja ahogy jónak látja, felnőtt nő. "Könnyes" búcsút vettünk egymástól a vasútállomáson és elment. Akkor ott egy nagyon ragaszkodó és nagyon érdekes lánynak ismertem meg. Tetszett a stílusa, de volt benne elég sok gátlás is, ezt messziről éreztem, mindenesetre úgy voltam vele, majd lesz valahogy.

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguarw.blog.hu/api/trackback/id/tr888260020
süti beállítások módosítása