JustaBlog

JustaBlog

A VITÁK:

2016. január 10. - Zorrky

Még az albérletbe költözésünk előtt volt még egy komolyabb vitánk. Az Air Race előtti nap meg volt beszélve a húgával és a barátjával, hogy majd négyesben megyünk le megnézni. Mivel barátnőm (ex...) és a húga apukája pilóta ezért elég közelről érinti őket a repülés. A húga főleg nagyon szereti, lévén ilyen szakmában is tanul jelenleg az egyetemen. Szóval úgy volt, hogy együtt megyünk, de valamin összevitáztak a húgával és már nem akarta, hogy jöjjenek, azt sem akarta, hogy beszéljek velük. A próbanapon ő dolgozott, a húgáék nem és én  írtam neki, hogy talizzunk vagy nézzük meg a próbát hármasban. Írta a húga, hogy úgyis mennek be oda ahol barátnőm dolgozik együtt ebédelni és lepjük meg, mondtam oké. Amint meglátott minket nagyon kikészült. Összeveszett a húgával a dolgon mert mondta, hogy én is hogy képzeltem, ő még soha nem volt ilyenen és nem is fog jönni másnap a versenyre velem, ha most lemegyek a húgáékkal megnézni a próbát. Mondtam, hogy én sem voltam még és kíváncsi vagyok erre a napra is szóval, ha ők mennek akkor én is. Nagyon megharagudott, dolgozott akkor ugye, de közölte, hogy menjek el és őket sem akarja látni, plusz meg ne tudja, hogy beszéltem még vele. Elmentem, de követtem a húgáékat akik még ott voltam a plázában, éppen a mekiben kajáltak. Megkérdezte, hogy nagyon dühös most barátnőm, elmondtam mi a szitu, mondták, hogy ők sem mennek ki az edzésre mert késő van már és nincs kedvük. Beszélgettünk még egy picit aztán ők elmentek. Én visszamentem barátnőmhöz aki úgy tudta, hazafelé indultam, azt füllentettem neki, hogy nagyon bántott a vita és visszajöttem hozzá inkább. Ez igaz is volt, tényleg bántott a dolog és vissza is akartam menni hozzá, azt nem mondtam, meg, hogy nem hazafelé mentem, hanem beszélgettem a húgáékkal amíg ettek. Mondtam, hogy akkor ketten kimegyünk holnap, ma nem megyek sehová. Nagyon örült neki és akkor már egy vad csókkal búcsúztunk el egymástól. Másnap lementünk kettesben az Air Race-re, rettentő hőség volt, de jól éreztük magunkat. Sokat nézegettük az embereket és mondogattuk egymásnak kinek kicsoda jön be. Megszokott volt ez nálunk, nem csináltunk belőle nagy ügyet. Gyakorlatilag kikértük egymás véleményét azokról az emberektől akik bejöttek nekünk. Ő a vége felé, pont amikor a döntő futamok jöttek mondta, hogy nagyon elege van már, haza akar menni. Én még szerettem volna megnézni a verseny végét, de elindultam azért vele.
Otthon valami miatt kipattant a vita mert el szerette volna ő is olvasni a facebook levelezéseimet. Volt, hogy elolvastuk egymásét, én gyakorlatilag a legtöbb exével folytatott beszélgetését elolvastam (vele közösen), most lehet a köveket dobálni... Szóval mondtam neki, hogy nem olvashatja el mert pont azelőtti nap beszélgettem még a tavalyi alkalmi szexes nőismerősömmel akivel akkorra már teljesen eltávolodtunk egymástól. Nem keresett már, ha írtam neki akkor sem volt már olyan a beszélgetés mint régen. Nem voltak már szexuális flörtölések, közvetlen hangnem, izgalmas témák, inkább olyan hivatalos volt az egész. Elmondta, hogy családi problémái vannak, leírta a részleteket is. Kérte, hogy semmi esetre ne mutassam meg a barátnőmnek mert ugye neki is elmondtam, hogy gyakran ott ült mellettem és olvasta mikről beszélünk. Nem tetszett neki, közölte, hogy ez egyedül kettőnkre tartozik. Becsületszavamat adtam, hogy nem mutatom meg barátnőmnek és nem is említem a problémáit neki. Ő azt nem akarta, hogy a barátnőm kárörvendjen rajta amiért elég rossz irányba fordult az élete. Persze ő pont másnap akarta megnézni kikkel miket beszélek. Mondtam, hogy nem nézheti meg ugye.mert megkért, hogy ne mutassam meg senkinek. Ő kifakadt, hogy biztos az erotikus dolgokat nem mutatom meg neki ugye. Jó, ha visszaolvasott volna eléggé akkor talált volna bőven, de akkoriban már nem ez volt a témánk, igaz én még mindig kívántam és sok válaszom erre utalt, nyíltan ki is mondtam neki, de akkor őt már nem érdekelte. Mondta, hogy van elég baja most és azt a múltját már feladta, másra koncentrál. Szóval szó szót követett, mondtam, hogy nem jelentkezek be neki és nem olvashatja el. Addig fajult a dolog, hogy én elkezdtem pakolni a cuccokat a táskámba. Kérdezte, hogy miért pakolok, mondtam elmegyek. Kérdezte, visszajövök-e, mondtam nem, éljen boldogan az albérletben akivel akar, de velem már nem fog. Teljesen kikészült. Kérte, ne menjek el, szinte könyörgött, de amikor végre össze tudtam minden cuccom szedni, elviharzottam. Azt még hallottam ahogy a csukott ajtónak háttal támaszkodva zokog. Mentem pár kört a metróval, ő addig hívott körülbelül 18-szor. Nem vettem fel a telefont. Írt két sms-t is, hogy jöjjek vissza beszéljük meg, nem akart erőszakoskodni és, ha nem akarom, hogy lássa amiket vele írtam akkor nem nézi meg ő sem. Úgy egy órát metrózgattam majd visszamentem. Láttam, hogy csupa piros karmolás a combja. Kérdeztem ez mitől van, mondta, hogy elkeseredésében csinálta. Bevallom, hogy picit jól esett a dolog mert úgy éreztem, hogy fontos vagyok vagyok neki. Aznap még együtt aludtunk talán, erre pontosan már nem emlékszem. Azt tudom, hogy ismét nagyon jó volt a szex vele ott és akkor. Ezek után beköltöztünk az albérletbe és megkezdődött közös életünk.

Teltek a hetek, elkezdtem én is dolgozni, de ekkor jött az az időszakom amikor tényleg elkezdtem folyton a csajokat majmolni. Ez milyen jól néz ki, az milyen jól néz ki. Folyton bántotta az önértékelésem az a tudat, hogy nem volt sok nőm és nem is nagyon akarnak tőlem semmit sem. Sokszor nem szeretett velem eljönni sehová mert mindig a lányokat mutogattam neki, hogy ő is tetszik meg neki is milyen jó a segge, stb. Egy alkalommal még korábban az utcáról is visszafordult merthogy minden lány olyan szép és olyan jól öltözködik, bénának érzi magát. Mondtam, hogy nekem nagyon tetszik, de haza kellett mennünk. Elkezdett ő is távolodni tőlem. Nem tudtunk már lemenni sehová mert folyton úgy dolgoztunk, hogy nem esett egy napra a szabadnapunk, ha mégis, akkor sem csináltunk semmit hiába volt tervbe véve. Egy időben még sokat mondta, hogy menjünk el az állatkertbe, de én nem akartam akkor. Amikor már tényleg azt láttam, hogy nem csinálunk semmit sem kb. csak ő Simsezik a gépén, én meg valami mással játszom, rossz érzésem támadt. Mondtam, hogy menjünk el az állatkertbe valamelyik nap mert most jó idő lesz és nekem is megjött a kedvem. Azt mondta jó, jó, de nem lett belőle semmi. Felvetődött egy Starcraft 2 söröző meglátogatása is a részéről, de oda sem mentünk el, igazából nem tudom miért. Talán egyikünk sem volt olyan természet, hogy kijelentse, "na akkor indulunk". Nekem sokszor lett egyre rosszabb kedvem, volt, hogy nem volt kedvem semmit csinálni. Az addig megszokott mindennapos összebújások és beszélgetések is lassan kezdtek megszűnni, a szex mennyisége is redukálódott heti 1-2 alkalomra.

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguarw.blog.hu/api/trackback/id/tr508259992
süti beállítások módosítása